PRIMARK x RITA ORA
Od lojalnego klienta do globalnego partnera marki -
Primark łączy siły z Ritą Orą w ramach nowej współpracy modowej
· Rita Ora x Primark to nowa kolekcja mody, która łączy kreatywną wizję Rity z jej wieloletnią miłością do Primark
· Zaprojektowana w oparciu o ideę wszechstronności, kolekcja opiera się na unikalnym osobistym stylu Rity zarówno na dzień, jak i noc.
· Jest to pierwsza prawdziwie międzynarodowa kolaboracja Primark oraz pierwsza kolekcja, która pojawi się we wszystkich 430+ sklepach Primark od 19 września.
12 września 2023. Primark, międzynarodowy detalista odzieżowy, łączy siły z globalną supergwiazdą i ikoną stylu Ritą Orą. Wspólnie prezentują nową wielosezonową kolaborację, która pozwoli klientom Primark kupować za rozsądną cenę ubrania i dodatki inspirowane niepowtarzalnym stylem artystki.
Po weekendzie pełnym spekulacji wywołanych przez zaciemnienie witryn we wszystkich swoich sklepach, Primark prezentuje Rita Ora x Primark: wszechstronną nową kolekcję mody, która powstawała prawie dwa lata. Wszystkie jej elementy zostały zaprojektowane tak, aby mogły stać się podstawowymi elementami garderoby, które można kochać, nosić i wykorzystywać sezon po sezonie – jest to idea, która będzie przyświecać całej współpracy. Kolaboracja łączy zamiłowanie Rity do mody z ponad 50-letnią historią Primark, który zapewnia wysokiej jakości podstawowe produkty codziennego użytku i najnowsze trendy w przystępnych cenach.
Kolekcja została zaprojektowana wspólnie przez Primark i Ritę wraz ze wschodzącym londyńskim projektem Jawarem Alleyne oraz przy wsparciu Pippy Atkinson, osobistej stylistki gwiazdy. Głównym założeniem jest "wszechstronność dla każdego", a nowe produkty nacechowane są niepowtarzalnym stylem artystki. W ofercie dostępny będzie wybór dzianin, dżinsów, odzieży codziennej i wierzchniej, a także akcesoria i obuwie. Kolekcja będzie utrzymana w klimacie "od dnia do nocy", który odzwierciedla wiele ulubionych stylizacji Rity. Każdy element będzie można z łatwością wystylizować, dopasowując do osobowości, różnych trendów i stylów, od dziennego po olśniewający wieczorowy look. Odzież codzienna, w tym bluzy z kapturem i t-shirty, zawierają symbole związane z Ritą i nawiązują do jej niedawno wydanego albumu You & I.
Wszechstronnie utalentowana wokalistka i autorka tekstów jest fanką i klientką Primark od wielu lat: w dzieciństwie odwiedzała sklep wraz z rodzicami, a gdy była nastolatką, często jeździła do sklepu Primark w Hammersmith w zachodnim Londynie, w towarzystwie swoich przyjaciółek. Przekształciło się to w wieloletnią miłość do marki, dającej kupującym dostęp do doskonałej jakości ubrań niezależnie od dostępnego budżetu. Przez ostatnie dwa lata Rita współpracowała ściśle z Primark będąc zaangażowaną na każdym etapie procesu, od projektowania po tworzenie kolekcji. Rita poświęciła również wiele czasu na poznanie Primark od kulis i odwiedziła Program Zrównoważonej Bawełny Primark w Indiach.
Komentując współpracę, Rita Ora powiedziała: "Przez całe życie zawsze chciałam wyglądać stylowo, a gdy byłam młodsza, mogłam to osiągnąć tylko dzięki Primark. Fantastyczne ubrania z Primark, zawsze pomagały mi dopiąć mój budżet. Szczerze mówiąc, to właśnie wtedy nauczyłam się kreatywności i zabawy modą. Stworzenie tej kolekcji z Primark było dla mnie bardzo nostalgiczne i nie mogę się doczekać, aż ujrzy ją świat!".
Jermaine Lapwood, Dyrektor ds. Przyszłych Trendów i Innowacji w Primark, dodał: "W świecie przeładowanym kolaboracjami, kluczowe jest, by partnerstwa były zakorzenione w autentyczności i prawdziwej więzi. Wiedzieliśmy, że Rita jest fanką Primark od dawna, ale dopiero gdy ją spotkaliśmy, prawie dwa lata temu i zaczęliśmy rozmawiać, zdaliśmy sobie sprawę z ogromu jej miłości do marki. Natychmiastowa chemia między obiema stronami była niezaprzeczalna, a dziś, po miesiącach współpracy, z dumą prezentujemy kolekcję Rita Ora x Primark. Mam nadzieję, że połączenie tego najlepsze w Primark i Ricie, pozwoli klientom wyrazić ich prawdziwe ja i pokazać ich wewnętrzną Orę".
Sesja zdjęciowa z udziałem Rity odbyła się w Trellick Tower i okolicach Golborne Road w zachodnim Londynie - okolicy, którą Rita nazywała swoim domem przez ostatnie 15 lat. Kampania ma na celu pokazanie poczucia wspólnoty oraz wyrażenie wolności w ubieraniu się, co jest kluczowym motywem całej współpracy.
Pierwsza kolekcja Rita Ora x Primark będzie dostępna we wszystkich sklepach Primark na 16 rynkach od wtorku 19 września.
Klienci będą mogli zapoznać się z pełną ofertą na stronie internetowej Primark i sprawdzić dostępność swoich ulubionych produktów za pomocą systemu sprawdzania stanów magazynowych, zanim udadzą się do preferowanego sklepu.
KONIEC
Uwagi dla redaktorów:
Kolekcja składa się ze 169 elementów obejmujących dzianiny, dżinsy, odzież codzienną i wierzchnią, a także akcesoria i buty. Ceny zaczynają się od 13 zł za akcesoria, 17 zł za ubrania, 60 zł za obuwie i 105 zł za odzież wierzchnią.
Dwie trzecie odzieży w tej ofercie zawiera tkaniny pochodzące z recyklingu lub materiały bardziej zrównoważone, a pięć stylizacji zostało zaprojektowanych i wyprodukowanych z myślą o cyrkularności. Obecnie 50% wszystkich ubrań Primark zawiera tkaniny pochodzące z recyklingu lub materiały bardziej zrównoważone – a celem jest osiągnięcie 100% do 2030 r.
Kontakt dla mediów:
Primark | press@primark.com
Agnieszka Krzywańska
agnieszkakrzywanska@grayling.com
O Primark:
Primark to międzynarodowy detalista odzieżowy zatrudniający ponad 70 000 pracowników w 16 krajach Europy i USA. Założony w Irlandii w 1969 r. pod marką Penneys, dąży do zapewnienia przystępnych cenowo wyborów dla każdego, od artykułów codziennego użytku po wyróżniającą się stylem odzież damską, męską i dziecięcą, jak również kosmetyki, artykuły wyposażenia domu i akcesoria. Skupiając się na tworzeniu wyjątkowych doświadczeń w swoich przeszło 400 sklepach, Primark kontynuuje ekspansję na nowych i istniejących rynkach, a do końca 2026 r. sieć chce posiadać 530 sklepów, włączając w to planowane w najbliższym czasie wejście na Węgry.
Primark dąży do tego, aby bardziej zrównoważona moda była dostępna dla każdego. Ambicją firmy Primark jest zapewnienie większej trwałości odzieży, ochrona życia na Ziemi i poprawa życia ludzi tworzących produkty marki. W ramach tych działań, firma ogłosiła szereg zobowiązań, które zamierza zrealizować do 2030 r. Obejmują one wytwarzanie wszystkich ubrań marki z materiałów pochodzących z recyklingu lub pozyskiwanych w sposób bardziej zrównoważony, projektowanie odzieży w sposób umożliwiający jej późniejszy recykling, zmniejszenie śladu węglowego o połowę w całym łańcuchu wartości, rezygnację z wyrobów plastikowych jednorazowego użytku oraz dążenie do zapewnienia pracownikom łańcucha dostaw godziwej płacy.
O Ricie Orze:
Rita Ora jest uznaną przez krytyków międzynarodową piosenkarką i autorką tekstów z ponad 10 miliardami odtworzeń w serwisach streamingowych i czterema singlami #1 w Wielkiej Brytanii. 13 jej utworów znajdowało się w Top 10 UK co jest rekordem wśród brytyjskich artystek. Była też jedną z pierwszych piosenkarek, które otrzymały w tym roku nagrodę BRIT Billion za wybitne osiągnięcia w muzyce i przekroczenie progu jednego miliarda odtworzeń swoich utworów w Wielkiej Brytanii.
W momencie premiery, nowy album Rity, You & I, był najwyżej notowanym albumem kobiecym na UK Official Albums Chart, debiutując na #6 miejscu, i znalazł się na upragnionym #1 miejscu UK Official Independent Albums Chart. Z albumu pochodzi przebój nr 1 amerykańskich rozgłośni radiowych "Praising You", stanowiący wariację nominowanego do nagrody Grammy utworu Fatboy Slima z lat 90-tych, który magazyn PAPER określił jako "house'owy hit". Natomiast "You Only Love Me" był chwalony przez Billboard jako "precyzyjnie wykonana oda do skomplikowanego romansu", w której Rita udowadnia, że jest "ekspertką w dziedzinie elegancko zaprojektowanego popu o zabarwieniu electro”. You & I jest kontynuacją poprzednich albumów:
„Bang”, kolaboracyjnej EP-ki z nagrodzonym GRAMMY DJ-em i producentem Imanbekiem, która łączy nowoczesny pop z housem z lat 80. i 90.;
„Phoenix”, który zgromadził ponad cztery miliardy odtworzeń, przyniósł cztery platynowe single, w tym wielokrotnie nagradzany utwór "Lonely Together" nagrany z Aviciim;
„Ora”, czyli jej platynowy debiutancki album, który zajął pierwsze miejsce na brytyjskich listach przebojów.
W samych Stanach Zjednoczonych single i współpraca z gwiazdami przyniosły Ricie siedem hitów Top 10 na liście Billboardu Dance Club, a pięć z nich osiągnęło 1. miejsce. Sześć singli znalazło się w Top 20 na liście Billboardu Hot Dance/Electronic Songs. Natomiast utwór „Black Widow” nagrany z Iggy Azalea dotarł na 3. miejsce na liście Billboardu Hot 100.
Jako wszechstronnie utalentowana liderka branży telewizyjnej, kulturalnej i modowej, współpracująca z markami w kluczowych sektorach, Rita stale rozwija swoją markę osobistą wznosząc ją na nowy poziom. W 2022 roku Rita założyła firmę produkującą zrównoważoną odzież sportową Humans Being, w której pełni funkcję dyrektora kreatywnego.
Jej dorobek filmowy i telewizyjny obejmuje serię Pięćdziesiąt twarzy Greya, Wonderwell,
POKÉMON Detektyw Pikachu, Twist, The Masked Singer UK, The Voice Australia, X-Factor Wielka Brytania oraz serial Netflix Kung Fu Panda: Smoczy Rycerz. Rita wkrótce wystąpi u boku Jamiego Foxxa i Roberta De Niro w nadchodzącym filmie Tin Soldier i dołączy do Brandy w sequelu filmu Następcy „The Rise of Red” na Disney+.
Link do strony artykułu: https://uww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/rita-ora-x-primark